Proiectul: „O afacere pentru viitor!”, cofinanţat de UNIUNEA EUROPEANĂ din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi
Obiectivul tematic 8: Promovarea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilităţii lucrătorilor
Prioritatea de investiții 8.iii: Activităţi independente, antreprenoriat și înființare de întreprinderi, inclusiv a unor microîntreprinderi și a unor întreprinderi mici și mijlocii inovatoare
Obiectivul specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană
Cod apel POCU/82/3/7/Creşterea ocupării prin susţinerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană/105009
Schema de ajutor de stat: România Start Up Plus.
Partenerii de proiect, S.C.
Obiectivul general al proiectului constă în creșterea gradului de ocupare al forței de muncă din Regiunea Sud-Est.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Dezvoltarea competențelor profesionale în domeniul antreprenorial a 300 de persoane din Regiunea Sud-Est, membri ai grupului țintă, care intenționează să înființeze o afacere non-agricolă în mediul urban al regiunii, în perioada de implementare a proiectului.
2. Stimularea înființării și dezvoltării a 30 de afaceri non-agricole în mediul urban al Regiunii Sud-Est, în perioada de implementare a proiectului.
Perioada de implementare: 16 ianuarie 2018-15 ianuarie 2021
Valoarea totală a proiectului este de 8.789.864,77 lei din care:
- 7.394.371,44 lei asistență financiară nerambursabilă acordată din FSE;
- 1.304.889,08 lei din Bugetul Național;
- 90.604,25 lei contribuția Beneficiarului.
Locația de implementare a proiectului:
Județele: Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea și Vrancea.
Localitățile: Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea și Focșani.
ETAPE:
I.4 Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului
I.4.2 Model plan de afaceri;
I.4.3 Analiza financiară;
I.4.4 Grila de evaluare;
I.4.5 Metodologia de selectare a planurilor de afaceri;
I.4.6 Schema de minimis Romania Start Up Plus;
I.4.7 Ghidul solicitantului Romania Start Up Plus;
I.4.8 COMPLETARE LA ANUNȚUL PRIVIND DEMARAREA ACTIVITĂȚII I.4 SELECTAREA PLANURILOR DE AFACERI CE VOR FI FINANȚATE
I.4.9 Amânare publicare rezultate ale procesului de selectare a planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului ”O afacere pentru viitor!”, POCU/82/3/7/105009; postat în data de 17 decembrie 2018;
I.4.10 Lista provizorie cu rezultatele evaluării planurilor de afaceri în cadrul proiectului POCU/82/3/7/105009; postat în data de 21 decembrie 2018;
I.4.11 Lista finală cu rezultatele evaluării planurilor de afaceri în cadrul proiectului POCU/82/3/7/105009, după soluționarea contestațiilor; postat în data de 07 ianuarie 2019.
Rezultate așteptate:
- minim 30 de planuri de afaceri propuse de reprezentanți ai grupului țintă din Regiunea Sud-Est vor fi aprobate de un juriu.
PARTENERIATUL PROIECTULUI:
BENEFICIAR: S.C. GIGA PROD S.R.L.
Mun. Braila, Strada 1 Decembrie 1918, bloc F3, parter
Tel. 0239/611058
E-mail: office@gigaprod.ro
Web: www.gigaprod.ro
PARTENER NAȚIONAL 1:
Fundaţia C.D.I.M.M. Brăila
Str. Plevna, nr. 6, bl. A8, sc. 1, ap. 1, parter, Brăila (300 m de Casa Tineretului/lângă Arhivele Statului)
Tel. 0239/616696
Web site: www.cdimm.ro
E-mail: centru@cdimm.ro
Facebook:
https://www.facebook.com/oafacerepentruviitor/
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă rugăm să vizitaţi